Rond de kerkdiensten van wijkgemeente Lukas

Informatie rond kerkdiensten en vieringen

Kerkdiensten

Bevrijdingskerk:

Iedere zondag 10.00 uur

Grote Kerk:

Tien vespers om 16.30

Bloemen

Tijdens de diensten in de Bevrijdingskerk en de middagdienst in de Grote kerk, staan er bloemen die na afloop van de dienst als groet van de gemeente naar een gemeentelid gaan. De aanwezigheid van deze bloemen in de Bevrijdingskerk wordt verzorgd door Teunis van den Brink. Voor de Grote Kerk wordt dit verzorgd door de bloemengroep, gecoördineerd door Rieke Bosch. De bestemming van de bloemen wordt bepaald door de predikanten in overleg met Rieke Bosch.
Zondags in de Bevrijdingskerk wordt door de ouderling van dienst gevraagd wie de bloemen wil wegbrengen.

Op de website staat ook naar welk gemeentelid de bloemen van de laatste 4 zondagen gingen.

Koffie

Er is na afloop van elke dienst in de Bevrijdingskerk koffie. De coördinatie hiervan is in handen van Nicoline Beijderwellen Het koffieschenken gebeurt door een team vrijwilligers.
In de Grote kerk is er incidenteel koffie na afloop van de dienst. Voor de coördinatie wordt nog naar een vrijwilliger gezocht.

Kerkautodiensten Lukas

Contactpersonen:
Bevrijdingskerk: Leny Beumer (0318-417104)