Collectebonnen

Tijdens de collecte kun je contant geld geven, maar ook collectebonnen. De Protestantse gemeente te Wageningen heeft een ANBI-status, waardoor je gift aftrekbaar is bij uw aangifte Inkomstenbelasting.

Hoe het werkt?
In plaats van geld doe je collectebonnen in de collectezak. De collectebonnen zijn te gebruiken voor alle collecten, die in onze kerken worden gehouden.

Hoe kom ik aan collectebonnen?
LET OP: Vanaf 1 februari 2020 komen er collectebonnen van € 1,= Vanaf die datum kunt u dan ook alleen nog maar collectebonnen bestellen van € 1,=. Uw oude voorraad van € 0,75 kunt u nog wel gebruiken voor de collectes.

Collectebonnen zijn te koop door geld over te maken op bankrekeningnummer NL51 RABO 0373 7318 92 t.n.v CvK Prot. gem. Wageningen. Als omschrijving het aantal vellen vermelden met uw naam en adres

Tot 01-02-2020: Eén vel (24 bonnen) kost € 18,= en per bestelling € 1,= extra overmaken voor adminstratiekosten.
Vanaf 01-02-2020: Eén vel (24 bonnen) kost € 24,= en per bestelling € 1,= extra overmaken voor adminstratiekosten

U ontvangt de collectebonnen binnen 14 dagen bij u thuis.

Meer informatie: Kerkelijk Bureau