30 december 2018

Zondag 30 december 2018

Collecten: 1 Diaconaat en Apostolaat 2 Kerk en Pastoraat

Per ingang van 1 januari 2019 komen de Mededelingen in de zondagse Eredienst te vervallen.
De meeste informatie staat ook in de digitale nieuwsbrief.
Vele van u ontvangen elke vrijdagavond de digitale nieuwsbrief waar ook informatie staat over de dienst van de komende zondag.
Er zullen elke zondag enkele uitgedraaide exemplaren in de kerk liggen.
Als u de digitale weekbrief niet kunt ontvangen dan kan u een verzoek indienen voor een uitgedraaid exemplaar bij Teunis van den Brink brink003@xs4all.nl tel. 0650621190.
Wij hopen op deze manier dat u allen op de hoogte blijft van dat wat er in onze gemeente leeft. Ook zo willen wij omzien naar u en omzien naar elkaar.
Teunis van den Brink

Koffiekring Bevrijdingskerk
Op 17 januari (de derde donderdag van de maand) staat niet de koffie centraal, maar het hapje en drankje.
Dat ‘hapje’ zal zijn de (in januari) gebruikelijke boerenkoolmaaltijd.
Het ‘drankje’ bestaat uit een sapje met een knabbeltje daarna.
Plaats en tijd: in de kerkzijzaal om 12.00 u, eigen bijdrage is € 10,-.
Opgave kan bij elk van de teamleden:
Anneke van Norel                          tel.  410355
Diny Hoekman                              tel.  415871
Anita Schols                                 tel.  426929
Bas Leeuwenburgh                       tel.  411403
Vanaf februari volgen weer de ‘normale’ bijeenkomsten, d.w.z. op de tweede donderdag van de maand om 10.00 u.
Aan de invulling daarvan wordt gewerkt; nadere info volgt!
Het koffieteam

Laatste…
U hebt het al gelezen: dit is de laatste versie van de papieren Mededelingen. Ik heb ze altijd met veel plezier verzorgd, ik denk dat u ze met interesse hebt gelezen.
Als u vanaf nu mededelingen hebt die van belang zijn voor de gemeenteleden, zou u die kunnen sturen naar ds. Nico Sjoer. Hij kan ze dan opnemen in de digitale nieuwsbrief die op vrijdagavonden verschijnt.
Wekelijkse deadline van de kopij voor deze nieuwsbrief is vrijdag 10.00 uur; u kunt uw kopij mailen naar ds Nico Sjoer: nicosjoer@protonmail.com
Vriendelijke groeten,
Ebrina Smallegange