23 december 2018

Zondag 23 december 2018

Collecten: 1 Diaconaat en Apostolaat 2 Kerk en Pastoraat

Kerstnachtdienst
Het thema van de Kerstnachtdienst is 'Hoop in deze wereld'. Het kan zo donker zijn in de wereld om je heen of in je persoonlijke leven. Waar kunnen we ons aan vasthouden, op wie onze hoop vestigen? Tijdens deze kerstnachtdienst zal dit thema in het licht gezet worden. De dienst wordt geleid door dominee H.L.Versluis en muzikale medewerking wordt verleend door christelijk jongerenkoor: ‘Rejoice’ uit Randwijk en kerstcombo Mr. Allegaartje. U bent er toch ook bij? Maandag 24 december om 22.00uur in de Grote Kerk.

Dank
Graag willen wij, als voormalige voorzitter en scriba van de Algemene Kerkenraad, iedereen hartelijk danken voor de mooie gezamenlijke dienst op zondagmiddag 16 december in de Grote Kerk. Het was een heel feestelijke dienst, met mooie woorden en warme wensen. Het was prachtig om te ervaren hoe de AK in deze dienst de hele Protestantse Gemeente te Wageningen vertegenwoordigt en ervoor heeft gekozen om het ‘samen vieren’ gezamenlijk te doen.
Hoewel er tijdens onze ambtstermijn moeilijke momenten waren en het ‘samen op weg gaan’ soms weerstand ondervond, zijn wij er altijd in blijven geloven dat het ‘samen kerk zijn’ binnen de PGtW mogelijk moest zijn. Daarin zijn wij nu duidelijk bevestigd. Wij kijken terug op een louterende maar mooie periode, met God dichtbij aan onze zijde. Wij wensen de AK veel succes toe om de komende tijd verder te kunnen bouwen aan het gemeente-zijn tot Gods eer. Een hartelijke groet van Greet Blom en Henny Dolstra.

Papieren versie weekbrief
Vele jaren lang heeft Ebrina Smallegange de wekelijkse mededelingen verzorgd – iets waar we haar bijzonder erkentelijk voor zijn!
Vanaf 1 januari a.s. wordt deze mededelingenbrief niet meer uitgebracht; de functie ervan wordt overgenomen door de digitale weekbrief. Maar wie geen pc met internetaansluiting bezit, heeft daar niet direct toegang toe. Geldt dat voor u, en wilt u graag een papieren versie van de digitale weekbrief ontvangen? Geeft u zich dan op bij: Teunis van den Brink, Oost-Breukelderweg 66, 6721 PE  Bennekom
tel. 06 50  62 11 90