25 maart 2018

Zondag 25 maart 2018

Collecten: 1 Diaconaat en Apostolaat    2 Kerk en Pastoraat

Koffieochtend in de Vredehorst
Op 27 maart is er weer een koffieochtend in de Vredehorst.
Natuurlijk is iedereen van harte welkom voor koffie thee en een praatje.
Om 10 uur zijn wij er! Nel en Wil

The Passion, 29 maart in de Bevrijdingskerk
Op de avond van Witte Donderdag 29 maart om 20.30 uur komen we bij elkaar in de Bevrijdingskerk (inloop vanaf 20.00 uur) om daar live de televisie-uitzending (EO en NCRV/KRO) van The Passion te gaan meebeleven. The Passion is een actuele muzikale opvoering van de laatste uren van Jezus’ leven, zijn lijden en opstanding. We organiseren dit vanuit de JOK speciaal voor de jongeren van wijken Lukas en Johannes, maar uiteraard is ieder van harte welkom. Fiets gerust na de dienst in de Grote Kerk van 20.00 uur naar de Bevrijdingskerk en sluit je bij de kijkers aan. Er is aan het slot de mogelijkheid van een korte uitwisseling van indrukken.
Info: Joost van Buuren 0317-414132 of j.buuren8@upcmail.nl

Ontmoeting met nieuwe gemeenteleden
Het is inmiddels een goede gewoonte om mensen die zich in het afgelopen jaar bij onze wijkgemeente hebben aangesloten, uit te nodigen voor een informele kennismaking met elkaar en andere gemeenteleden. Beide predikanten, kerkelijk werker Netta Hakkenberg en leden van de beraadsgroep Pastoraat zullen ook aanwezig zijn. Er is volop gelegenheid om elkaar beter te leren kennen en om eventuele vragen te stellen over onze wijkgemeente.
Dit jaar vindt die kennismaking plaats op zondag 8 april, direct na de kerkdienst. Mensen die in het afgelopen jaar lid zijn geworden van de wijkgemeente Lukas hebben hiervoor een uitnodiging ontvangen.
Wij zijn zorgvuldig te werk gegaan bij het samenstellen van de adressenlijst. Mocht u nieuw zijn in onze wijkgemeente, maar onverhoopt geen uitnodiging hebben ontvangen: u bent van harte welkom!
Anita Wagemans,
namens de beraadsgroep Pastoraat

Donderdagochtend Bevrijdingskerk koffiekring
Op 12 april hopen we met elkaar het voorjaar ‘in te gaan zingen’ met vrolijke lenteliedjes. Muzikale begeleiding door Wil Lyklema aan de piano. U bent van harte welkom om 10.00 u in de kleine kerkzaal.
Op 16 mei is het jaarlijkse ‘voorjaars-dagje uit’ ingepland. We gaan naar het Oude ambachten- en Speelgoed museum in Terschuur. Nadere info over het programma volgt nog. De eigen bijdrage bedraagt € 25,-. Inclusief daarbij zijn de ontvangst, koffie ++ , de lunch en zo mogelijk een toeristische heen- en terug reis.
Opgave vooraf is wel nodig, dat kan per telefoon bij de teamleden: Anneke van Norel (410355), Diny Hoekman (415871), Wil Westeneng (410612) en Bas Leeuwenburgh (411403).
Het koffieteam