18 maart 2018

Zondag 18 maart 2018

Collecten: 1 Diakonaat en Apostolaat 2 Kerk en Pastoraat

Op Palmzondag, 25 maart, is er weer een Vesper in de Grote Kerk, om 16.30 uur. Voorganger is ds. Erica Hoebe. Muzikale medewerking wordt verleend door het Vocaal Theologen Ensemble o.l.v Hanna Rijken. Uitgevoerd wordt de Johannespassie van Dick Troost. Het orgel wordt bespeeld door Dik Sipma.

Bedankt voor uw bijdrage aan de bloemen van de kerk
Ik wil alle mensen bedanken die een bijdrage hebben geleverd aan de bloemen van de kerk. Alle gulle gevers die ervoor zorgen dat het Bloemenfonds goed gevuld is. Alle mensen die ervoor zorgen dat we elke zondag weer een bloemschikking in de kerk hebben. Alle mensen die de bloemen uit de kerk bij een gemeentelid bezorgen. En alle mensen die namens de kerk een bloemetje meenemen op huisbezoek.
We houden jaarlijks twee collectes voor het Bloemenfonds. Via de bankrekening komt er dan ook geld binnen. Dat was vorig jaar genoeg om alle bloemengroeten namens de wijk Lukas te kunnen brengen.
In het Bloemenfonds zat begin 2017 € 2.400. De collectes en giften brachten rond de € 1.550 op. De uitgaven aan bloemen waren rond de € 1.100. Het saldo van het Bloemenfonds is dus toegenomen tot rond de € 2.850 aan het eind van 2017.
Hebt u vragen? Stel ze gerust.
Dick Verkerk 06-16164588 of verkerkd@xs4all.nl

The Passion, 29 maart in de Bevrijdingskerk
Op de avond van Witte Donderdag 29 maart om 20.30 uur komen we bij elkaar in de Bevrijdingskerk (inloop vanaf 20.00 uur) om daar live de televisie-uitzending (EO en NCRV/KRO) van The Passion te gaan meebeleven. The Passion is een actuele muzikale opvoering van de laatste uren van Jezus’ leven, zijn lijden en opstanding. We organiseren dit vanuit de JOK speciaal voor de jongeren van wijken Lukas en Johannes, maar uiteraard is ieder van harte welkom. Fiets gerust na de dienst in de Grote Kerk van 20.00 uur naar de Bevrijdingskerk en sluit je bij de kijkers aan. Er is aan het slot de mogelijkheid van een korte uitwisseling van indrukken.
Info: Joost van Buuren 0317-414132 of j.buuren8@upcmail.nl