11 februari 2018

Zondag  1 februari 2018

Collecten: 1 Diaconaat en Apostolaat 2 Pastoraat

Gemeentereis 2019 naar Erfurt
Nadat een groep gemeenteleden afgelopen jaar naar Jordanië is geweest, is het plan opgevat om volgend jaar van 27 april tot en met 2 mei 2019 met een groep gemeenteleden uit de wijken Johannes en Lukas naar Erfurt te reizen.
Een reis dichter bij huis, een reis ook geschikt om met gezinnen mee te reizen. Een reis naar de een na oudste stad van Duitsland. Een reis naar de stad waar Bonifatius en Luther hun sporen hebben nagelaten. Een stad waar we als kerkelijke gemeente al meer dan 35 jaar gemeentecontacten mee onderhouden.
Bent u nieuwsgierig geworden naar deze reis?
Dan is er op 14 februari om 20.00 uur een informatiebijeenkomst in de Bevrijdingskerk. Van harte welkom.
Erica Hoebe, Jeltje van Tilborg, Joke de Jong

Bestemmingscollecte 10 december 2017
De collecte voor de  stichting Happy With Water op 10 december heeft € 919,55 opgebracht. Aan giften is € 475,-binnengekomen. De diaconie heeft verdubbeld tot maximaal € 1.000.
De totale opbrengst voor de stichting was daardoor € 2.394,55. Een geweldig resultaat!
Dank aan alle gevers en aan de diaconie.
Volg het nieuws op www.happywithwater.nl. Dirk van Andel