24 december 2018

Zondag 24 december 2017

Collecten: 1 Diaconaat en Apostolaat 2 Pastoraat

Kerkelijk werker
De kerkenraad is blij u en jullie als gemeente te vertellen dat we per 1 januari een nieuwe kerkelijk werker hebben. Zoals we al in het kerkblad aangekondigd hadden zijn we, nadat de Algemene Kerkenraad in september groen licht had gegeven, op zoek gegaan naar een kerkelijk werker die voor drie dagen in de week Nico en Erica komt versterken. Netta Hakkenberg komt vanaf 1 januari voor drie dagen per week in onze gemeente werken. Netta heeft psychologie gestudeerd, heeft gewerkt als communicatieadviseur en is sinds een aantal jaren afgestudeerd als Geestelijk Verzorger. Ze werkt op dit moment parttime in de Beatrixkerk in Ede en zal daarnaast bij ons komen werken. Ze zal in twee buurten het pastoraat voor haar rekening nemen en zich gaan richten op speerpunten uit het beleidsplan, waaronder de vrijwilligers en het onderling pastoraat.
De komst van Netta betekent ook een afscheid. De afgelopen jaren heeft ds. Gert Dekker het team ondersteund. Daar zijn en waren we heel blij mee, wat heeft hij een werk verzet! Met de komst van Netta komt er een eind aan Gerts taak in onze gemeente. Op 7 januari nemen we afscheid en danken we God voor hem.

Die zondag bevestigen we drie mensen: Netta Hakkenberg als ouderling, Bertus van de Peppel als ouderling en Nicoline Beijderwellen als diaken.
We zijn blij om met hen te blijven bouwen aan de gemeente!

Wie kan ons helpen?
Hulp gevraagd, eenmaal per maand. Wie kan ons helpen? Met ingang van 30 januari 2018.
Iedere maand komen de kerkbladen vanaf de drukker aan in Wageningen. Dit is meestal de eerste dinsdag van de maand.
Wat verwachten wij van u?
Het aantal kerkbladen moet voor de bezorgers (negentien bezorgers) uitgeteld worden, dit aan de hand van de u aangeleverde lijsten. Daarna  bezorgt u de uitgetelde kerkbladen bij elf adressen in Wageningen.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Hinke van Dijk, Kerkelijk bureau 0317-412207 protgemwag@gmail.com