19 november 2017

Zondag 19 november 2017

Collecten: 1 Kerstattenties 2 Pastoraat

Wijk Eetkring
Donderdag 23 november is de vierde donderdag van de maand, dus eten we samen in de Bevrijdingskerk.
U bent welkom in de kerk vanaf 17.15 uur. Na een drankje gaan we rond 17.30 uur aan tafel voor de maaltijd. U kunt zich opgeven tot maandag 20 november 12 uur bij Dick Verkerk, 06-16164588 of verkerkd@xs4all.nl.
De kosten per maaltijd bedragen 4 euro. Wat we over houden gaat naar een goed doel.

Maak jij de beste kerkfoto van het jaar?
Nationale fotowedstrijd 2018, Jouw kerk in beeld
Houd je van fotografie en van de kerk? Dan is de Nationale fotowedstrijd 2018 ‘Jouw kerk in beeld’ van Actie Kerkbalans net iets voor jou. Stuur je mooiste foto in, die uitbeeldt wat de kerk voor jou betekent. Wie weet win jij de Kerkblik-award en een workshop fotografie van topfotograaf Ramon Mangold!
Zie voor meer informatie de website: http://pg-wageningen.protestantsekerk.net/
Inzenden kan tot en met 22 december 2017.

Digitale nieuwsbrief
De Protestantse wijkgemeente Lukas heeft een digitale nieuwbrief. Hierin staat ander nieuws dan in deze Mededelingen.
Als u zich op de digitale nieuwsbrief wil abonneren, stuur dan een mail naar: fpl.vandenberg@gmail.com met:
- aanhef
- naam (voor- en achternaam)
- mailadres
Schrijf in het onderwerp van de mail dat het gaat om de aanmelding voor de digitale nieuwsbrief.

Tip voor de lezers van de digitale nieuwsbrief:
Het zou kunnen dat de nieuwsbrief in de map 'promotions/reclame' terecht komt. Als dat het geval is:
Klik met de rechtermuisknop op het mailtje. Verplaats naar tab 'Primary/primair'. Je krijgt een melding of toekomstige berichten van dit adres ook naar die map moeten. Kies yes/ja.